Wysyłka, Płatności, Reklamacje

Koszty przesyłki

Wszystkie zamówienia powyżej 299zł wysyłane są na nasz koszt bez względu na formę płatności.

Zamówienia poniżej kwoty 299zł:

Przelew przedpłata, payU, pobranie - 14,99zł

Paczkomat InPost - 9,99zł

Paczka w Ruchu - 6,99zł

Wszystkie zamówienia na terenie Lublina dostarczane są na nasz koszt bez względu na formę płatności.

Czas realizacji

Czas realizacji zależy od dostępności danego produktu i zazwyczaj nie przekracza 2-3 dni roboczych. Niektóre produkty zamawiane są pod klienta. W takim przypadku termin realizacji zamówienia może wynieść do 2-3 tygodni. Każdy klient zostanie poinformowany o dokładnym terminie realizacji zamówienia drogą mailową lub telefoniczną.

Formy płatności

Za pobraniem - płatność gotówką kurierowi.
Przelew bankowy/przedpłata.

Santander Consumer Bank SA: 69 1910 1048 2305 9920 7456 0001
Karta płatnicza, kredytowa, mTransfer za pośrednictwem systemu PayU.
Płatność gotówką w kasie sklepu stacjonarnego przy ul. Lotniczej 3 w Lublinie.

 

Reklamacje i Zwroty

Zgodnie z Ustawą wchdzącą w życie z dniem 25 grudnia 2015 roku o ochronie praw konsumentów z towaru zakupionego w naszym sklepie można zrezygnować bez podania przyczyny w ciągu 14 dni od daty odebrania przesyłki. Jest to możliwe tylko jeśli produkt nie był używany, ani nie został w żaden sposób zniszczony. Zwrócony towar należy zaopatrzyć w otrzymanym wraz z nim paragonem fiskalnym/fakturą. Gwarantujemy zwrot wartości produktu. Pieniądze zwracamy przelewem po otrzymaniu towaru. Koszt dostawy i odesłania towaru nie podlega zwrotowi. W chwili odbioru towaru Kupujący jest zobowiązany do sprawdzenia stanu przesyłki. W przypadku stwierdzenia uszkodzeń lub niezgodności, należy skontaktować się z naszym sklepem. Reklamacje z tego tytułu zostaną uwzględnione, jeśli w obecności spedytora zostanie spisany protokół reklamacyjny. Towary znajdujące się w ofercie sklepu internetowego baby fant są fabrycznie nowe i są objęte rękojmia na wady ukryte. Reklamacje z tytułu rękojmi są rozpatrywane zgodnie z przepisami Kodeksu Cywilnego. Do towarów objętych gwarancją producenta dołączona jest podstemplowana przez Sprzedającego karta gwarancyjna wraz z dowodem zakupu, które stanowią podstawę do reklamacji.

W celu złożenia reklamacji należy:- zawiadomić sklep o zamiarze złożenia reklamacji przy pomocy poczty elektronicznej lub telefonicznie;- dostarczyć reklamowany towar na adres wskazany przez sprzedawcę.

W przypadku uznania reklamacji towar zostanie naprawiony lub wymieniony na wolny od wad i ponownie dostarczony na koszt sprzedawcy.

Wszystkie zwroty należy wysyłać na adres:

Baby Fant Sp.j. J.Sawicka D.Rudziński
ul.Lotnicza 3
20-322 Lublin/Polska
z dopiskiem "Esklep".

Paczki za pobraniem nie będą odbierane.Firma Baby Fant Sp.j. zastrzega sobie prawo odmowy realizacji zamówienia w przypadku wystąpienia błędów na stronach sklepu, polegających na wyświetleniu błędnych informacji o cenach lub stanie towarów. Sklep Internetowy Baby Fant zapewnia gwarancję Door-to-Door na wszystkie produkty w czasie trwania gwarancji określonej przez producenta/importera. Oznacza to, że nasza firma ponosi wszystkie koszty związane z transportem reklamowanego towaru do autoryzowanego serwisu i z powrotem. Gwarancja Door-to-Door obowiązuje tylko na terenie Polski.

Sklep Internetowy Baby Fant zapewnia gwarancję Door-to-Door na wszystkie produkty w czasie trwania gwarancji określonej przez producenta/importera. Oznacza to, że nasza firma ponosi wszystkie koszty związane z transportem reklamowanego towaru do autoryzowanego serwisu i z powrotem. Gwarancja Door-to-Door obowiązuje tylko na terenie Polski.

Kochani!
Co tydzień mnóstwo NOWYCH produktów w SUPER cenach!
Nie możecie tego przegapić!

platnosci
platnosci-mobile-1
platnosci-mobilne-2
Share

Wychodzisz?

Przewiń do góry